Cum scapi de o durere de cap, dar nu numai

Astazi am aplicat o metoda inspirata din tehnicile lui Calogero Grifasi, dar si din  Dragoş Peter Coroşeţ , si am scapat de durerea de cap pe care o aveam.
Metoda:
Am chemat responsabilul de implantul de la glanda pineala si i-am spus ca rup orice intelegere, tratat, pact facut vreodata. Sa-si scoata toate implanturile, sa le distruga si apoi sa-si deschida un portal interdimensional si sa plece. I-am spus ca faptul ca nu il vad nu il mai salveaza. Am comandat ca acest responsabil sa capete instantaneu culoarea roz (asta e inspirata din Dragoş Peter Coroşeţ) si sa inceapa sa faca tumbe in jurul meu consumandu-si energia – asta pana in momentul in care se va decide cu adevarat sa scoata implanturile si sa plece.
Si dupa 20 de minute nu ma mai durea capul.

Lasă un răspuns

